Knäpplärare

På ett papper jag fått av min mentor står det att vi skulle jobba hemma med en uppgift idag på morgonen och redovisa på eftermiddan, Men nu när Cissi hade farit till skolan på morgonen så höll dom på redovisa då ?! Så nu som vanligt vet man aldrig vad det är som gäller för att dom alltid ändrar och flyttar och byter ut och håller på.. Dom kan inte ens meddela när läraren man ska ha inte är på skolan.. Såååå irriterande att alltid hålla på fara dit i onödan när man kunde ägnat sig åt nåt mkt mera värt. Skithögar


Ska gå och äta nåt nu igen för att jag var så osugen tidigare... Jag är jättesugen på kiwi,ananas,jordgubbar,physalis å massa andra goofrukter.. SMARR :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0