Jävla Billigt !

Jo de ska ja berätta för er att på IKEA köpte jag följande:

4 Glas
1 Ugnsform
3 Grytor
1 Thesil
1 Kudde
1 Durkslag
8-Pack Galgar
1 knivblock + 4 knivar

Allt detta för den yttepyttiga summan av 302 kr !! Lite nöjd :)

Sen gick ja på skopunkten å hitta ett par skor, Väldigt lika myggjägers som dessutom var på jätterea, 49 kronor kostade dom :) Sen var man ju tvungen att gå på världens största godisbutik å köpa sig en klubba samt vara över till Finland på Alko.. Vi köpte en Minttu och en Tervasnapsi åt Emmeli å Daniel.. Själv köpte jag en halvliters Leijona.

Åsså såg ja en långcompis.. Det lixom hoppade till i hjärtat när jag såg den.. Å i happis var den såklart, Vart annars. Den var grön å snyggt sliten å hade släta bakljus, Mer han jag inte se. Inte ens regnret :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0