Im Falling

Nä nu är jag så trött att ja snart ramlar ihop å dör !

Läste nyss ut en bok som jag började med igår.. Vad det var för en bok och vad jag tyckte om den ska jag berätta imorgon. För övrigt så har jag ätit massa godis idag så jag har alldeles ont på tungan..


Jag längtar fortfarande efter att flytta hemifrån nån gång och inte blir det ju bättre när man går runt i affärer med massa fina saker man skulle vilja ha i sin inte existerande lägenhet


Bara för att påpeka att jag varit lite duktig idag så ska jag berätta att jag gick till gymmet direkt Emil for, Jag var bara där en halvtimme eftersom jag var själv och inte riktigt visste vad jag skulle göra.. Det blev iaf 2 km cyklande i uppförsbacke, 5 minuter på trappmaskinen och sen lite armar och ben i gymmet :) När jag kom hem därifrån dammsög jag, gjorde läxa och gick ut med Troja.


Nej, Nu borsta gaddarna och hoppa i säng !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0