Hemmaaa

Vid 20 var vi framme i lule å då kom Emil upp å hälsade på Troja samt pussades å kramades med mig innan han for upp till korpis. Här uppe var det minst 100 grader kallt när jag gick ut med Troja, Iaf -6. Jag kommer ihåg förra året när jag fyllde år...Då tvättade jag å Cissi lången utomhus åsen söp vi i den hela natten..Får se om all snö hinner försvinna inom en månad =) Inte för att den här vintern varit normal för 5 öre men iaf :)

Nu har jag nördat lite dator å packat upp mina grejer, läst veckorevyn å gjort ett korsord. Åt nyss en macka å vi hade skitmkt gott i kylen så jag blev sugen på äta massa mer, Men de godaste är nog till middan på fredag så :) I övrigt är jag helt dagvild.. Känns som om det är Söndag å skolan börjar imorn fast de är Onsdag och skolan slutar imorn.. huhu :D


Nåväl Nåväl...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0