Helgen

Ja.. Det var väl inte så nödvändigt att fara till Pajala.. Bara tjorv för det mesta men när det inte tjorvade var det kul.
Jag, Emil, Skinkan och Stina sov på Strandpensionatet där dom hade hyrt rum åsså for vi tidigt på morronen därifrån.. Har bara snurrat i Pajala hela dan tills vi tog oss till korpis.. Var bara där en liten stund innan jag åkte hem med Stina & Skinkan. Det var jättetråkigt för jag ville verkligen inte fara från Emil men eftersom han ändå hade planerat att köra skoter hela helgen skulle jag väl inte ha haft  så mkt att göra. Jag for med dom till boden iaf så fick mamma hämta mig där.. Har spenderat all min tid i olika bilar sen i torsdas typ så man är ju lite less... Har haft nå jävulskt ont i nacken å huvet idag oxå men nu när jag kom hem blev det 100 ggr värre. Tog en somadril och satte mig här... Helt ensam. Känns förjävligt att komma hem... Utan älskling och ingen är hemma. Jag vill inte va här.. Ensamt ensamt ensamt.


Jag älskar Emil så mkt att det finns inte... Oändligt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0