Hejhej

Hemskt mkt hej.

Jag vaknade idag.. Helt trött och outvilad men jag tänkte ja måste väl stiga upp så inte Troja hittar på nå olydigheter medans jag sover. Fixade frukost... Idag blev det ett vääldigt grovt bröd med philadelphia och kalkon, 2 rostade bröd och 1 kopp the med grädde.  Haha.. Vadå fet ?

Sen åt jag några godisar och fick ont i magen.

Ska skriva ett tag med Emil på msn nu och sen är vid 11 ska jag ut med Troja. Hoppas det är fint väder ute..Det lyser in lite sol genom fönstret iaf. Imorn ska jag redovisa nåt i skolan.. Jag har inte börjat minsta lilla med det än. Som om jag ids.. nä fy.


image243

When it's springtime in Alaska, It's 40 below...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0