Händelselös Dag

Återigen en tråkig dag, Emil skulle egentligen kommit hit idag men eftersom han blev kvar i korpis får jag klara mig till på lördag.. Det är ju trots allt bara 3 dagar sen vi sist träffades, Men tro mig det känns waaay mutch longer ;p

Så vad har hänt idag ? Jag och Troja har varit ute och ska snart ut igen, Jag har lagat linssoppa till mat och gjort teori.. Blev färdig med kapitlet människan och påbörjade miljön. Skittjorvigt å jobbigt med dom där miljöfrågorna =/
Sen har jag sovit och vaknat i en dreggelpöl :D .. Pratat med Amanda och Emil. Och bara suttit här.

Jag är trött, uttråkad och hungrig.. Även sugen på nåt gott. Däremot inte sugen på skola imorn. Måste komma ihåg att ta med Psykologiboken hem så jag kan göra ett helt jävla häfte med bläuppgifter. Uscha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0