Dinner

Nuu har vi ätit så jag fick alldeles ont i magen... Hasselbackspotatis och baconlindad kyckling, Sallad, Löjrom på macka å massa gott. Gick ut med Troja och sen var det efterrätt.. Chokladkaka med hallon och grädde. Gott :)

Letade påskägg gjorde vi ju oxå.. Mattias köpte ju ett såntdär pack med minivodka flaskor så jag kunde ge en i Mammas påskägg.. Hon fick Raspberry åsen fick jag Citron och Vanilj.. Emmeli fick Ruby Red och Daniel Pear.
Alla luktade skitgott och det ska faktiskt bli första gången i mitt liv jag ska smaka vanlig starksprit med nån smak :) Det går säkert alldeles utmärkt att dricka rent om den är kall :)

Ja.. Det är fredag å här sitter jag. Vad gör resten av världen ? Det har jag ingen aning om. Jag har inte så himla kul iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0