Avklarad Skoldag

Idag var faktiskt inte så ansträngande men känns ändå onödigt att vara i skolan varje dag å aldrig göra nånting värt ändå. Imorn är det friluftsdag så  jag är ledig har jag bestämt :D Idag efter skolan kikade jag bara en snabbis på Hemtex och hann hitta en present åt Mamma så den ska jag köpa imorgon.. Det var en fin vas som var hennes stil åsså kan jag ju sätta blommor i den sen..

Kom hem nu ganska nyss och snabbplockade undan lite grejer.. Nu ska jag gå och kolla igenom reklamen och kanske göra uppgiften i Engelska vi fick idag för att våran lärare inte var där. Visst var det skönt att sluta 2 timmar tidigare men irriterande att måsta jobba hemma då istället..

 Nåväl... Den där boken skulle jag skriva om sen ja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0