ABC Lista

A is for age: Jag fyller 18 om ca 2 månader
B is for booze of choice: Bra blandade groggar, Drinkar alltså ;p
C is for career: Ingen än så länge, Å lär nog inte bli så mkt att hurra över heller.
D is for your dad's name: Christer Jakobsson
E is for essential items to bring to a party: Alkohol och partyhumör ;p
F is for favourite song at the moment: Oj va svårt.. Ja gillar Kohti Alaska just nu
G is for favourite game: Trivial Pursuit
H is for home town: Luleå föralltid ;D
I is for instruments you play: Inget alls bara för jag är så dålig
J is for jam or jelly you like: Mammas blåbärssylt !.. Och hennes hallon och hjortron.
K is for kids: Jag vill ha 1 eller 2. En kille och en tjej som borde heta Jimmy och tjejen är mer osäkert.
L is for living arrangements: Hmm.. va ? Jag bor i lägenhet ?
M is for mother's name: Agneta Nordström
N is for name of your crush: EMIL !
O is for overnight hospital stays: Aldrig
P is for phobias: Fobier och Fobier. Är rädd för att vara dålig..
Q is for quotes you like: Många av Oscar Wildes
R is for relationship that lasted the longest: Mitt nuvarande
S is for sartorial style: Vad betyder ?
T is for time you wake up: 07 för det mesta
U is for underwear: Spets !
V is for vegetables you love: Nästan alla. Inte ärtor
W is for weekend plans: Vara med älskis
X is for x-rays you've had: Röntgen ? ingen gång
Y is for yummy food you make: Vad är ja bra på. Min Tonfisk
Z is for zodiac sign: Oxen
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Dom som känner för det får väl göra den.
Ä är för älsklingstrend: Trender är inget för mig.
Ö är för en önskan just nu: Att alla mina nära och kära får leva länge och bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0