Svårt

Gud vad jag hatar att packa !, Jag vet aldrig vad jag ska ta med mig, Hur många saker man egentligen behöver och kommer använda. Okey jag vet att det är så "Bättre för mkt än för lite" För vad gör det om man tar med saker som man sen inte använder.. Man min jävla hjärna fattar inte det. Nja njä det kanske jag inte behöver, Är det verkligen nödvändigt osv osv. Knäppa knäppa jag. Skönt att det nästan är färdigt nu iaf.. Ska koka nudels nu :)




Kl 17.10

Jag är galet mongotrött, Fast jag sovit 2 ggr idag. Jag har ingen matlust för tillfället så jag åt jordgubbar med lite socker och grädde. Det var gott en jag är sugen på nåt salt.. Men för trött för att idas äta. Bluh.. Får väl göra en kopp the. Eller nä jag ska äta mat. Sen packa ner ris och tvättmedel. Vi åker 10:30 imorn... Så blir det väl att packa upp, Göra sig lite hemmastadd där å kanske vara med Milla ?

Ringde å skvallrade med Emil för en stund sen, Det är så roligt.. Vi skvallrar med varann nästan lite så som man gör med en tjejkompis :)


Kom Ihåg Idag
- Fylla på Mobil
- Byta musik i mobil


Kommentarer
Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-26 @ 14:03:16
URL: http://sannawiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0