Slush !

Yey, Jag har suttit å kikat en massa på www.Cocktailguiden.com Lite vääääl sugen man blev på allt som såg så smarrigt ut att man ville köpa hem hela bolaget å dricka drinkar hela dan :) Huhu nä men jag har bestämt att jag ska dricka Slush i helg å när jag berättade det åt Mamma blev hon så sugen så hon sa att om jag gjorde åt henne oxå så skulle hon stå för spriten.. Men självklart Mamma får du oxå :D mihih.. Jag ska betala de övriga ingredienserna iaf..

Det blir en Slush med Blodapelsinjuice och Ananaskoncentrat å lite vanilj. Sen är det ju sockerlag i oxå. Och faktiskt the tro det eller ej men fytusan de är sååå gott.. Åsså sätter man upp det fruset i höga glas med drinkpinnar och sen häller man Sockerdricka över det.. Mjaaammmm :)

      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0