Såja

Nu har jag jobbat färdigt på Akademiska Hus för i år, Då kan jag kryssa i det på min lunar-lista åsså är det bara att invänta lönen :) Heh.. Nåväl vi blev som sagt bjudna på Waldorf och det var väldigt gott, Jag tog Chop Suey som sist jag åt där och det är alltså Kyckling,Grönsaker,God sås och Ris.

Var på jobbet en stund efter det innan jag fick sluta.. Snabbade mig hem å har sköljt ur allt hårspray ur håret nyss så ska jag färga det sen när Mamma kommer hem, Eller ja.. En svart toning blir det. Jag vill ha långt svart plattångat hår :) Visst är blondt hår förjävla fint men jag orkar faktiskt inte förstöra håret nu när det äntligen är helt mjuk å fint å bra :)

Såå.. Då när jag färgat det ska jag duscha å göra mig klar å allt sånt. Ta på mig de kläder jag valt ut och packa ner de jag ska ta med. Sen blire väl att käka nå dinner å nörda lite dator innan det är dags att fara =)


Hih.. Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0