Matvrak

Jag är verkligen inne i en Mat-Period igen, Här senaste veckorna har jag ju varit som Osugen på att äta men nu är jag konstant hungrig och sugen på allt..  Åt värsta storportionen med Bacon, Sås, Spagetti och riven ost till middag och till efterrätt blev det Mangosorbet och färsk Mango.. Gott :) Men nog var jag lika hungrig å sugen för de nån timme efteråt.. Tur de snart är kväll så man får äta kvällis :)

Har även varit sugen på dricka en Slush hela kvällen men jag tänkte att de är väl inte så smart om man ska övningsköra men nu verkar det inte bli nåt sånt för det blev så sent innan Mattias kunde komma å fixa bilen, Hehe oj när man talar om trollen nu kom han men det blev nog lite sent kanske ändå ? Eller.. Fan jag vill ju dricka en nu ;p

Aha vi ska visst inte handla idag men nu är jag inte sugen på en slush nåmer.. Ja vill typ ha Grillat kött, Gravat renkött, Pizza, Hamburgare, Strips, Kebabrulle.. ALLT. MAAAT




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0