Måndag

Och nu är halva första jobbdan avklarat :D Heh... Har bytt nån låskista idag och borrat fast en sanitetshållare på en toavägg ;p Sen nu efter lunch ska vi fara på lite privata uppdrag, Ta nån sky-lift till Gammelstan och köpa nån ventilkåpspackning eller nåt.. Nu åt jag nyss en hårdbrömacka och två bullenskorvar men jag kände att jag inte blev så mätt av det så jag ska ta något mer att äta... Föresten finns det gratis Wiener Melange i kaffemaskinen på jobbet så det ska jag nog dricka ihjäl mig på :D

När jag kommer hem sen igen måste jag plocka till lite i köket, De ser för tääskigt ut och förmodligen dammsuga eftersom jag nyss gick runt å smulade överallt med mitt hårdbröd... Laga linssoppa ska jag oxå :)

Men nu ska jag gå å äta en morot innan jag ska tillbaka to work.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0