Lördag

Har hållit på vakna 100 gånger sen vid 5 imorse, Steg upp nu vid 10 men Emil sover fortfarande... Jag har nyss skurit upp och marinerat vpr fläskfile och nu håller jag på kokar potatis som jag ska göra en pottissallad av :) Kommer väl nåt recept och bilder sen om jag kommer ihåg..

Smakade på slushen igår och den var faan smaskig, Smakade Solero Shots om ni kommer ihåg den glassen ;p ?
Sen såg  vi Walk The Line, Var ute på en lång promenad och sen gjorde vi såndär Ansiktsrengöring :)
Lagade som sagt Tacopaj till middag igår å de finns lite kvar att äta till lunch idag :)


Nä nu måste jag kika till Potatisarna och plocka undan lite i köket, Mamma och Emmeli kommer snart hem med massa Rabarber de ska koka saft av så. Nu ska jag hoppas på att Emil vaknar snart jag måste till nåra affärer. Ska köpa ett Grattiskort åt Farfar och skicka åsen behöver jag både Gräddfil och Creme Fraige till salladen.


Hejs


Kommentarer
Solli

Mmmm...gott med rabarbersaft :o)

Ha en underbar söndag!

2008-06-15 @ 11:41:45
URL: http://sollis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0