Lite seriösare Lista

Utsida

Är du nöjd med din nuvarande vikt?
Javisst, Vikten är inte det viktiga utan hur ens kropp ser ut. Men jag är nöjd med min vikt ja

Om inte, skulle du vilja gå upp eller ned i vikt?
Jag skulle både vilja ha och behöva muskler, Och det går man ju upp i vikt av så upp isåf.

När tycker du själv att du är snyggast, med eller utan smink?
Jag sminkar mig ju typ aldrig men visst tycker jag att jag blir snyggare när jag bättrar på utseendet lite :)

Hur många timmar om dagen spenderar du framför spegeln?
10 min max..

Anser du dig själv ha bra eller dåligt självförtroende? Motivera

Jag antar att frågan gäller självförtroende om ens utseende och det har jag nog rätt bra, Det finns miljoners tjejer som är snyggare än mig men inte ids jag gå runt och känna mig ful hela dagarna bara för det. Jag ser ju ut som jag gör å de går inte att göra så mkt åt.

Vilken del av din kropp tycker du är finast?

Hm.. Det vet jag faktiskt inte.

Vilken del av din kropp tror du andra tycker är finast?
Andra.. Det har jag ingen aning om. Men iaf från motsatta könet får jag mest komplimanger för bröst och mage men Boys will be boys.. Haha


Insida

Vad anser du vara din bästa egenskap?
Att jag är ärlig eftersom det är nåt jag tycker är viktigt och att jag står för mig själv, vem jag är, vad jag tycker osv. Man kommer ingen vart genom att försöka vara någon man inte är för att göra andra nöjda.

Vad tror du andra tycker är din bästa egenskap?
Jaa, Det är ju inte så jäkla lätt att veta vad andra tycker. Mamma sa Självständig och Emil sa Jordnära. Emmeli sa pålitlig på så sätt att man alltid vet hur jag kommer agera och reagera.

Vilken är din sämsta egenskap?
Tror jag ska säga ärlig och självständig där med. Ibland kör jag över andra och är elak pga av att jag är för ärlig och aldrig kan ge med mig utan står för mkt fast vid mina egna åsikter. Sen att jag är så Oflexibel.

Finns det något du ångrar att du gjort/sagt?
Nej jag tror faktiskt inte det, Jag har sagt och gjort mkt dumt men jag ångrar ingenting. Allt har sin orsak och ja.. Nä det som händer det händer.

Vad tycker du folk borde bli bättre på?
Tycker alla människor ska bli mindre egoistiska.

Finns det något du tycker att DU borde bli bättre på?
Ökad acceptans, respekt och förståelse för andra. Alla är INTE likadana. Alla är på sitt sätt och jag måste fatta nån gång att det är så.

Tror du på karma?
Jag skulle vilja göra det, Men NEJ det spelar ingen roll hur jävla mkt man än anstränger sig för man får det aldrig tillbaka. Sorligt men det är verkligen så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0