Listing

namn: Elina
hemstad: Luleå, Här är jag född och uppvuxen :)
ögonfärg: Ja dom är väl blå idag oxå
hårfärg: blond
längd: 155
höger/Vänsterhänt: Höger
värsta vana: Gnälla på allt
stjärntecken: Oxe
sko stlk: 35
är dina föräldrar skilda: Yes
kär? Absolut !
skor idag: Samma skor som alla andra dar, Svartavita DC
din svaghet: Att jag undviker allt jag inte är bra på eller kan, Tror man hindrar sig själv rätt mkt från att utveklas då.
dina rädslor: Faktiskt är nog min största rädsla att inte ha några pengar. Förutom självklara saker som att bli ensam och så.
mål för det här året: Jobba, Gå skola och fortsätta vara tillsammans med min älskade.
mest använda fras på msn: "haha" kanske
det första du tänker på när du vaknar: Att kolla vad klockan är
dina bästa kännetecken: Bästa kännetecken ?
när går du & lägger dig: Oftast lite för sent.
mest saknade minne: Säkert många men nu kommer jag inte på någon särskilt.


vänner och livet
vad vill du bli när du blir stor: Lycklig, Nöjd med mitt liv och allt sånt :)
hur vill du dö: Oj det har jag aldrig tänkt på, Utan lidande förstås. Bara somna in.
vem av dina vänner är mest lik dig: Emil och jag är jävligt lika varann faktiskt
vad är den bästa känslan i världen: Typ som nu, Att älska och veta att man är älskad. När man kan lita på nån fullt ut, Alltid kunna vara sig själv och bli omtyckt för det :)
värsta: Tvärt om det som står ovanför då, Att bli sviken och lämnad.
vart vill du bo i framtiden: Platsen är inte det viktigaste utan att man trivs, har det fint och bor med nån bra :) Men lämnar Norrland de gör jag fan ALDRIG !!
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: PÅ mig själv, absolut mina tänder.
hur länge tror du att du kommer leva: 79 kanske..


har du någonsin:

varit kär: Jadå
blivit dissad: Ja
rymt hemifrån: Nej
föreställt dig ditt ragg naken: Föreställt sig och föreställt sig haha
skolkat: Säkert
sovit utomhus: Ja
gråtit i skolan: Ja en gång när Jim slog ut en tand på mig ;D
spytt i skolan: Nej fyfan
velat bli modell: Nix
gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Nej jag har svårt att skratta åt mig själv jag bara skäms.
sett en död människa: Nej inte än men det lär jag väl få se många
druckit: Öh ja
varit på scen: Mja de har ja väl
snattat: Jadå
varit full: Ah
retats: Inte så mkt
blivit nerslagen: Nix


du?
svär: För mkt ja
sjunger bra: Inte direkt men de finns sämre oxå de har jag sett på Idol
kommer överens med dina föräldrar: Så länge dom inte säger emot mig
gillar åska: Nej då måste man ju slå av datorn
spelar något instrument: Nej tyvärr är jag inte så musikalisk
äger en ipod: Nej
sover med gosedjur: Haha nej
för dagbok: Nå de är väl bloggen de
dansar i regn: Nej de är ju rätt kul men de är många år sen
sjunger i duschen: Faktiskt väldigt sällan


vem var den senaste personen:
du nuddade: Emil
du pratade i tfn med: Milla
smsade med: Ja.. De kommer jag inte ens ihåg måste vart Emil.
du kramade: Emil
du skällde på: Emil
sportade med: Mig själv promenerandes


senast du:
skrattade: Nåra timmar sen
grät: Nåra veckor sen typ
filmen du såg: Nån sata skit James Bond
tuggade tuggumi: Förra veckan kanske
drog ett skämt: Drar inte skämt så ofta men säkert var de idag
sång du sjöng: Sjöng me i Curly Sue för en stund sen.. Fin bit dedär



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0