Jaa..

Då var det inte så länge kvar tills Emil är klar på jobbet, Men den sista timmens väntande är alltid segast + Att efter han slutat ska han ju duscha å idag tanka å byta bil tror jag så jag får nog vara ensam en stund till, Sen blir det väl att fara och handla åsånt.

Har egentligen sovit största delen av idag men det är bra så jag kanske blir frisk från min jävla förkylning jag fick nu i helgen, Helt ont i halsen å igensvälld är den åsså snorig å allmänt hängig i huvet. Jaja hursomhelst har jag sovit mkt idag men jag har ändå hunnit med lite nytta.

- Diskat, Torkat bänkar
- Dammsugit
- Ätit
- Sovit
- Duschat
- Städat badrummet., Skurat badkar, toa, tvättställ.
- Vikt tvätt
- Lagat Middag
- Dammat Sängkläder

Spisen står och är jätteskitig men det är nåt jag verkligen inte gillar, Skura spisen.. Så det sparar jag alltid åt Emil ;p
Ska ta och fortsätta lite med mitt städande nu och kika om det slutat regna, Jag vill ha frisk luft och röra på mig lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0