Hola Amigos !

Nu är man hemma och fortfarande trötto för ovanlighetens skull. Mina skor hade kommit idag så de var bra =)
Var på Dollarstore å köpte Tandkräm och det var väl det mest intressanta som hänt idag.. Eller ja jag åt ju Tårta oxå så jag började må illa å tänkte för miljonte gången att varför tar jag ens tårta varenda gång när jag vet hur äckligt de blir efter 2 tuggor.

Ska dammsuga nu för de är en jävla massa skräp på golvet och sen ska jag plocka i ordning här lite i mitt rum. Hoppas Mamma kommer hem snart, Me want food å jag vet inte vad som ska lagas idag. Bacon är framtaget iaf så de blir väl nå sånt iaf.. Bacon är gott :)



Eh, Cola Light med Baconsmak ? Bara jag som tycker de  låter lite småäckligt ;) ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0