Hmm

Alltså jag börjar faktiskt bli nervös.. Över Midsommarhelgen, Inte så farligt men ändå sådär lite småorolig. För som dom som känner mig vet ju att jag inte är nån Familjemänniska, Jag umgås ju inte ens med min egen. Å nu ska vi ju vara i Emil å doms stuga i Erkheikki: Jag&Emil,Ingemar&Kristina,Emma&Ville,Falco&Susy,Sara,Ida&Roger + Sterren en natt... Asså förstår ni hur många människor det är i en stuga ? Jag kommer ju bli helt skrajj.

Dessutom vet jag inte hur vanliga familjer firar Midsommar, Typ grillar och sitter ute å äter, Spelar kubb och dansar förhoppningsvis inte runt en Midsommarstång.. Haha nä hujja jag är definitivt orolig :p

Hos oss brukar vi ju bara äta nått gott somrigt till lunch och sen far vi alla iväg på egna äventyr. Jaja nu ska jag inte yra upp mig om detta.. Får väl se hur det blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0