HelHelgssammanfattning

Har ju bllivit rätt dåligt bloggande från min sida i helg men när jag är med Emil har jag ju inte direkt tid att sitta vid datorn, Eller tid har jag väl men man prioriterar ju knappast dator före pojkvän. Nä inte ens datanörden jag skulle göra det :) Huhu

Nåväl, Har ju skrivit lite varje dag om vad vi gjort iaf så :) Just nu är jag förjävla hungrig.. Åt lövbiff, strips och bearnaisessås till middag och sen har vi varit jävligt enformiga vad gäller maten denna helg.. Emil köpte en stor köttbit som han grillade både igår och på Fredag å då har jag ätit bullens båda dagarna haha :p..

Håller på byta sängkläder nu, Eller dom är ute på vädring så jag ska väl äta när jag blivit klar med bytet and then har jag ingen aning om vad som ska ske.. Det är väl snart dags att gå och lägga sig ändå, Har blivit rätt sent hela helgen å stiga upp tidigt på mornarna + Att jag börjar jobba imorn.. Money Money Money :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0