Håhåjaja

Lika jävla trött idag igen, Imorse försov jag mig tillåmed.. Olikt mig.

Nåväl.. Har nyss fikat å läst tidningen iaf så vi skaväl börja jobba snart kanske. Ska till Biltema idag å då ska jag nog kika på H&M samtidigt :) Mamma är i Sthlm nu å ska snart va me i dedär Tv-Programmet så jag hoppas det ska gå bra för henne :)


Jo jag läste föresten i tidningen idag en artikel om vad dom som jobbar på SJ har för krav.. Man skulle ha håret färgat i en naturell färg, Dölja sina tatueringar och piercingar Man fick inte äta eller tugga tuggummi så passagerarna såg och om man skulle ha hårklämmor skulle dom vara svarta eller silvriga å en massa mer mongoregler. Seriöst.. Innan man skulle jobba på ett ställe där dom bestämmer allt om ens utseende... Orka :p


Kommentarer
Sanna

Godmorgon:)

Ha en bra dag idag!

Kram

2008-06-18 @ 09:30:59
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Sanna

Godmorgon:)

Ha en bra dag idag!

Kram

2008-06-18 @ 09:31:22
URL: http://sannawiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0