Fredag

Grattis bästa Sverige på din dag :)

Ja idag är det Fredag och hittils har vi hunnit vara iväg till Emils jobb för jouren ringde, Sen var vi och handlade så vi kan laga Tacolasagne ikväll :) Åt nyss Hickoryrökt kassler till lunch å de var smarrigt. Ska ta tag i städandet nu iaf.. Det är jävligt varmt och de är nå fel på mig, Känner mig helt sjuk å hängig å har ont i hela kroppen. Lets hope it går över..



Tänkte bara uppdatera en sväng.. Idag har vi varit ut till Holsmsund ,Handlat, Städat, Sett film och badat badkar och lagat god middag. Jag håller på ser en film nu oxå och Emil for å köpte Energydrink för jag var så sugen å de var ju snällt :) Ska snart tillbaka till El Televisor när reklamen är slut :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0