At Home

Äntligen hemma, Eller inte äntligen att åka från Ume men att äntligen är bussresan över.. Men den var faktiskt inte alls jobbig idag.. Fick sitta själv hela vägen och dom visade nån film jag såg på, Har varken sovit eller lyssnat på musik å ändå har det gått bra :) Kom hem nu rätt nyss å har packat upp mina grejer å nu sitter jag å äter smördegsinbakt fläskfile, ris och sås.. Smarrr

Imorgon är det ny vecka och jobb igen, Men jag klagar inte.. Tycker de är skönt att inte sitta hemma å ha tråkigt för att inte tala om hur mkt motion jag får där.. Ska ta med stegräknare imorn och se hur mkt man går på en dag egentligen :)

Bara 5 dar kvar till helg, Emil kommer ,Det ska grillas ölas och ses på Hurriganes.. Livet leker :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0