Åsiktslista eller nåt

Utseende:
Vad tycker du är snyggt på en kille ?
Typ att de ser manliga ut, Vanliga muskler och typ ja. Manlighet. Olja på händerna är väl inte helt fel huhu ;)

Och vad är not hot på en kille ? Stora rövar !! Och typ fula gymmuskler, Gaykläder och Gayfrisyrer.

Vad är snyggt på en tjej ? Ja det vet jag inte, Typ att tjejer har finare kroppar egentligen och inte är så håriga haha

Och vad är mindre hot ? Fläsk, Hängbröst.. Och ja fläsk. Feta tjejer är bleh

Blå eller Bruna ögon ? Blå helt klart !

Blondin eller brunett: Blondt tycker jag själv är det finaste. Fast killar ska ha brunt hår.
Solbränna ? Eh ja de är väl fint men Solariekärrings svartbrun ser hemskt ut.
Vad tycker du är viktigast att ta hand om på kroppen ? För mig är håret viktigast. Annars typ att ha fräsch hud och att inte bli fet.
Hur ska ett par snygga ögonbryn se ut ? Ja inte buskiga och inte fjortissmala.. Naturliga fast plockade i en fin form.

Musik:
Vilka favoritlåtar hade du som liten ?
Svenne Rubins - En gammal Amazon och Carlene Carter - Every litte thing
Och vilka är dina favoriter nu ? Nu har man ju hört endel mer så de är svårt att välja en favorit men har väl rätt lik smak.
Vilka artsister har du lyssnat på längst ? Ebba Grön och Nationalteatern har hängt med jävligt länge men dom lyssnar jag ganska sällan numer.
Vilken musik vill du höra när du festar ? Eddie Meduza, Hurriganes, Creedence och sånt.
Har du samma musiksmak som dina föräldrar ? Mja, mkt av det jag lyssnar på har jag ju hört hemma.
Har du samma musiksmak som din pojk/flickvän ? Ja vi har väldigt väldigt lika smak där.
Vilken låt lyssnar du på just nu ? Var tvungen att slå på Every little thing

Mobilt:
Vad har du för ringsignal på mobilen ?
Hurriganes - Oh yeah
Vad står det i ditt senaste sms ? "Ok puss älskar dig"
Vad står det i ditt senaste skickade sms ? "Vaknade nyss så jag blir lite sen"
Vem ringde dig senast ? Malin
Vad pratade ni om ? Troja osv
Vem ringde du senast ? Milla för att hon ringde mig när jag pratade med Malin men där var dett upptaget
Vem ringde ditt senaste missade samtal ? Pappa, ska ringa upp han oxå

Random:
Vad är din favoritöl ?
Budweiser eller Crocodiler
Vem av dina syskon är du mest lik ? Ingen tror jag faktiskt
Vilken fisk är godast ? Ja.. Svårt. Bäckforell kanske.
Hur ofta diskar du ? Bara hos Emil
Läser du nån dagstidning ? Ja jättegärna om jag har tillgång till någon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0