Älskade

Nu är hon här min Älskade Älskade Troja... Som är världens bästa hund. Först när hon kom hit tyckte jag hon var jätteolik sig för hon var så himla lugn. Lugn på ett sätt hon inte brukar vara.. Jag antar att hon är tillfredsställd, Hon får all motion och aktivitet hon behöver nu å då har hon blivit en lugn avslappnad hund..

Vi gick ut på en promenad i det fina vädret och man märkte ju såklart jättestor skillnad på hur hon gick i kopplet.. Vi lekte lite med pinnar och sen satt vi ute på balkongen en stund. Då kom det upp en man i vårat trapphus, Jag bad Troja stanna och hon stog stilla och viftade på svansen å ville så gärna springa fram och hälsa.. Men hon gjorde det inte. Hon stannade kvar på våran sida av balkongen.. och jag blev så stolt över henne !

Nu väntar vi bara på att Emil ska komma, Det är väl ungefär 2 timmar tills dess och vi längtar båda två. Jag vet inte om Troja vet att han är påväg men jag har iaf berättat det åt henne å även om hon inte förstod det kommer hon bli såå glad över att träffa honom.. Lika glad som mig :) Och Emil kommer bli glad att träffa henne oxå för det var han som tjatade att vi skulle ha henne nån dag... Tänk att jag har världens bästa älsklingar :)

Jaja, Nu är det bara att vänta som gäller och sen ska vi gå på en promenad ikväll.. Just nu ska jag ta en huvudvärkstablett och äta ett äpple.

    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0