ZzzZzzZz

Jag är trött som en gammal get..  Först sov jag mellan 02-05, Sen 06-08.. Sen har jag som småsovit till å från tills vid 11.30. Ändå är jag dödstrött ! Hursomhelst steg jag upp då och duschade innan jag började med tvätten. Har tvättat å torkat men jag ides inte vänta tills de var klart så jag tog upp allt å de som ännu var blött hänger ute på balkongen.

Har även ätit lunch; Stekte räkor i olja,soya,currypaste,lime och kryddor. Sen satte jag dem i Misosoppa som dom jämt äter i du-är-vad-du-äter. Å inte var de så äckligt som alla fetton verkar tycka.. Iofs tycker dom ju allt utom hamburgare å chips är äckligt men ändå.

Nu är jag som sagt dödstrött igen å Emmeli har ännu inte kommit hit så jag skrev ett sms att jag inte orkar fixa håret idag. Vet som inte vad jag ska göra riktigt ? Eller rättare sagt vet jag inte hur fan jag ska idas göra nånting. Jag måste handla !  Men hur fan ska man orka cykla eller åka buss till typ kvantum.. Kanske jag gör det enkelt för mig å går på Ica ? Jo så får det bli. Ska köpa nå frukt å nå matigare.. YesYes

Nä ojoj jag dör.. Hur ska man orka vara vaken ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0