Veckan som gått

Måndag:
På Måndan var vi halva dan i korpis och sen åkte vi till Erkheikki, Kikade å fixade lite i lången å provåkte lite innan vi lagade mat och sånt. Sen på kvällen spelade vi Yatzy och 500 å jag drack the å åt macka :)

Tisdag:
På Tisdan fixade Emil massa i Buicken och jag bakade en kladdkaka och så rökte vi ett hjärta som blev helt perfekt och underbart gott. Jag löste lite korsord och när Emil fixat klart med bilen spelade vi Yatzy igen ;p

Onsdag:
Skulle jag egentligen ha åkt hem men stannade en dag till, Medans Emil fortsatte fixa Buicken städade jag ur både den och lången. Sen var vi ute å åkte lite Gyc, Hade ute hundvalpen å lekte med den. Åkte till Pajala å tog ut pengar, Råkade bli 1000 kr ist för 100 haha, Men hursomhelst köpte vi lite snarra som vi skulle ha till en film vi såg sen, Walking Tall hette den och var väl inte så jättebra :p Så spelade vi lite Yatzy igen innan vi gick å la oss.

Och vad som har hänt idag står ju i inlägget nedan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0