UTTRÅKAD

Jag har dödstråkigt, Det är 2 personer förutom mig på msn. Amandas telefon är trasig och Emil ska på pubkväll i junis så jag har inte ett skit att göra och om jag inte varit så lat och sovit massa på dan idag så hade jag kunnat gå å lägga mig men det kan jag inte nu.

B A J S


S
åja nu är jag lite mindre arg, Emil ringde och var jättegullig å glad å snäll å romantisk å ja nivet allt sånt som gör en suris glad. Jag ska åka upp redan imorgon.. Skönt då slipper jag vara ensam här hela dan imorn + natten. Vilken fjant jag är 18 år och vågar knappt sova ensam hemma haha.. Nä men mest handlar det om att de är så förbannat tråkigt att vara ensam.

Hursomhelst åker jag till korpis imorn så jag ska försöka somna nu i brist på annat, Ont i huvet har jag oxå och imorn måste jag hinna dusha, packa klart, diska, ta ut sopor, slänga mat som kan bli gammal när ingen är hemma, ladda mobil, ladda kamerabatterier och kanske något mer ?. Nåväl jag har mkt att göra imorgon så nu ska jag borsta tändera och hoppa i säng...

Älskar dig Emil, Jag vore ingenting utan dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0