Tröööttt

Oj vad jag är trött.. Just typiskt att jag är trött när jag är ensam men så fort jag och emil ska sova med varann blir jag jättepigg å måste ligga vaken jättelänge efter att han somnat. Hursomhelst det var väl inte det jag skulle skriva om... Hade jag ens nåt att skriva om ?

Ja jag måste ringa Pappa å be han rota fram papprena på KUX:en å skriva på dem så jag kan skrota. Kanske skulle skinkan ta några delar från den först, Får se hur det blir med det. Har tänkt ringa Pappsen nu hela dan men de blir ju aldrig av.. Å inte har jag slagit in den där presenten heller... Men jag har iaf lagt in bilder från Pajala :D



Jaja nu har jag ringt Pappa å bett han fixa med pappret där å nå däck, Han började prata om att ja skulle lyfta ut motorn men vettefan om ja ids de då måste man ju ha den nånstans oxå å de blir bara jobbigt. Hursomhelst ska vi dit då imorn å hämta papper å däck å sen till självaste bilen å plocka lös litegrejjor som kan va bra å ha å lite sånt som en på Emils jobb ville köpa. Å jag saknar Emil... Pratade nyss med honom så de blev ännu värre.. Känns jobbigt när han är så nära åsså är vi inte med varann, Tycker minsann han hade kunnat komma hit å sova istället ;p

Är skittrött nu å känner mig ensammen, Ska gå å kika om de finns nå gott  att äta... Å det där lät ju inte just nå överviktigt heller :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0