Torsdag

Filmen vi skulle hyra igår fanns såklart inte så vi lånade en av Emma&Ville som vi såg och den sög ju.. Igårkväll blev jobbig och tråkig så vi somnade rätt sent vilket resulterade i att Emil sov en timme för länge idag med mening och jag var ändå helt död och fattade ingenting när han for.. Vaknade vid 12 och låg kvar i sängen och kände mig less.. Då ringde Tilde och genast blev jag på mkt bättre humör ! Att jag saknar mina tjejer alltså...

Sen ringde Emil ganska direkt efter vi lagt på, Pratade med honom en stund och sen har jag kikat på Arbetsförmedlingen. Ska snoka runt i lite bloggar nu åsen måste jag verkligen äta något, Frukost kan man väl inte kalla det när klockan snart är 14 men äta ska jag då.

Sen ska jag diska och duscha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0