Torsdag Kväll

Ja nu är det kväll och ändå visar termoetern fortfarande på 33+ på våran balkong, Nice :)

Idag har jag varit så duktig så, Jag har:
* Tvättat och vikt kläder
* Handlat
* Postat ett paket
* Fått in en lön på kontot samt en check på en annan lön som ska lösas in
* Vattnat blommor
* Lagat lunch och middag
* Slagit in ett paket.

Har även pratat med en glad Emil, Buicken hade gått igenom UA :) Nu funderar han på att sälja å köpa en annan eller byta. Får se vad som händer.. Tycker iaf lången borde besiktas snart mihi :D

Och det där paketet jag slog in, Det var åt Emil.. En Lacoste Pour Homme är där i :) Sen har jag satt ett litet kort på utsidan där det står "Bara för att du är du, Den finaste som finns" Jag är en riktig romantiker jag :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0