Tisdag Kväll

Och  nu har ännu en dag gått...

Vad jag gjorde på förmiddagen vet ni ju redan och om ni inte vet kan ni kika här neranför för att ta reda på det. Sushin jag åt till middag var jättegod förutom en bit ja råkade sätta för mkt Wasabi på så det började brinna i näsan å rinna ur ögonen, I Övrigt ingen skada skedd.

Vi gick ut på en längre promenad sen, Jag och Troja å de var så roligt när hon inte drog nå å var uppmärksam på mig istället för att jaga skräp, löv, dra mot andra hundar, försöka hälsa på alla människor och sånt. Hon ville allt jaga en massa änder vid ankdammen men förutom det var hon duktigast i världen... Vi gick lite på en äng där hon var lös och skuttade omkring och sen gick vi hem.. Svettades lite och sen sov vi. 2 timmar sov vi så nu kommer jag inte kunna somna inatt heller smartass..

Åt kladdkaka och lite banan för en stund sen och så har jag kikat runt här. Hittar inte något intressant i vanlig ordning men snart ska jag ut med vovvsi igen på sista prommisen för ikväll. Imorn ska hon åka till sin hundkompis med Mamma som hon inte har träffat sen hon flyttade till Malin så det ska bli kul för henne :) Sen har Malin börjat lite smått med Agility så på Fredag kväll ska vi till Måttsunds Agilitybana så jag får se när Troja hoppar å skuttar å ja ni vet allt vad dom gör i såna där banor :)

Å jajuste, Imorn far vi med KUX på skroten och så ska jag övningsköra till storheden å kika lite vettni :)


PÖXX


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0