Såja

Då har jag fått lite ärenden uträttade. Har varit på banken, biblioteket och handlat mat. Ska berätta om en cepegubbe på banken

Jag gick fram mot maskinen där man hämtar kölappar och när jag var några centimeter ifrån springer en gubbe före mig och tar den lappen jag egentligen skulle ha haft...
Jag kollar surt på honom och då säger han: Jag var före dig !!
Han fick nummer 27 och jag 28, Han som hade så bråttom var inte ens klar att få hjälp uan stog och fyllde i en massa papper så han missade sitt nummer och jag fick gå före ändå :P Rätt åt såna idioter som ska först överallt.

Fixade hursomhelst internet/telefonbank och beställde ett nytt kort, Sen gick vi på kulturens hus och lånade böcker, Sen till kvantum och handla mat.

Böckerna jag lånade var:
Dolly Parton, En smart Blondin av Stephen Miller - En biografi om Dollys liv och karriär
Kasaland av Bengt Pohjanen som handlar om smugglingen på 50talet i tornedalen
Dagning Röd av Bengt Pohjanen som handlar om korpelarörelsen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0