Pjuh

Vaknade först vid 09 och steg upp men gick å la mig direkt igen och vaknade nyss igen. Jag drömde en dröm som jag blev så jäävla arg av, Jag drömmer alltid samma typ av drömmar nu för tiden and i hate them ! Jag var hursomhelst så jävla arg å lessen i drömmen så jag ännu känner mig lite upprörd och irriterad fast jag har varit vaken en stund.


Nåväl, Känner mig väldigt trött och seg idag så det vettefan vad jag ska göra ? Alla bara jobbar å det finns inget jag kan göra själv, Inte vad jag vet iaf. Önskar jag hade körkort :(



Nu har jag varit i stan en sväng iaf, Mamma skulle dit en sväng så ja tänkte de är lika jag följer.. Kikade i nån affär men ringde Mamsen ganska fort å ville hem, Hon bjöd på en mjukglass så nu har jag hunnit vara onyttig idag med å igår bakade jag ju en rabarberpaj.. Jag är så hopplös. Säkert har jag gått upp massa i vikt nu i sommar. Ska prova lite jeans nu så jag ser om jag har de eller inte :p

I övrigt har jag väl inte så mkt att tillägga, Jag är trött och har inget att göra. Ska äta rostat bröd med räkgrejs på till middag.

HA HA HA, In your face onyttigheter.. Jag har ju som sagt bara varit onyttig på senaste men ändå, Ändå har jag bara gått ner i vikt ! Det är alltid såhär.. Såfort jag har ätit massa gott kan jag plötsligt ha mina minsta jeans. Tex ett par mörkblåa fornarina flirt bit som var försmå redan när jag köpte dom förra sommaren, Jag har aldrig kunnat ha på mig dom utan att det skär in i fettet och gör ont i höftbenen, Men Nu.. Dom var inte ens tighta. Jag älskar mig själv :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0