Okey trött

Nu är jag så trött att jag vill sova utan att borsta tänder och tvätta ansiktet. Men vilken synd det vore.. Måste göra det.
Pratade nyss med Emil en lång lång stund. På söndag får vi äntligen krama på varann.. Han tyckte bestämt att vi skulle bada oxå. Jag hävdar att Pajala bara har ruttna äckliga skitbadställen.. Tillåmed Luleå har ju bara skitbad. Men vi får se, Jag lovade att ta med tha bikini åsså badar vi kanske om de ser fint ut. Annars kan jag ju bara vara halvnaken i solen å bli bränd.


Men nu måste vi sova kära vänner, Undra föresten om precis hela msn jobbar för ingen är inne på nätterna.. Förut satt jag alltid och msnade till minst 5 på morronen. Det var tider det, När man gick å la sig när brevbäraren kom.. Fan va härligt det är :D



Nå, Gonatt.


Kommentarer
Junitjej

Sov så gott!

2008-07-17 @ 00:46:15
URL: http://junitjejen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0