Okeey

Undra hur många 18-åringar i världen som precis som jag nyss diskade kl 04 på morronen. Inte så många kanske ?

Såhär gick det till:
Jag gick och la mig efter jag skrivt inlägget nedan, Låg och funderade och väntade på att Emil skulle ringa. Råkade somna ändå och vaknade 02:45, Just då hade jag fått ett sms av Emil som undrade om jag hunnit somna.. Jag blev flrvirrad som fan å jag har fortfarande ingen aning om jag sovit en timme eller 5 minuter. Ringde hursomhelst upp och vi pratade tills klockan blev 03.30, Min gubbe var i vanlig ordning världens gulligaste och jag påmindes än en gång om varför jag älskar honom så.

Sen skulle han sova och det var väl planen att jag oxå skulle men jag hade blivit så pigg nu så jag steg upp och diskade istället. Är hungrig så jag måste väl hitta fram nån frukost och sen blir det väl att gå och lägga sig igen. Emil och Sterren kommer senare idag som jag sa tidigare så då ska jag laga middag åt oss. Fram tills dess har jag väl inte så mkt att göra egentligen utan det mesta får ske ikväll och sen ska jag verkligen hoppas att jag kan sova :p Hehe nä men jag kommer väl att gå och lägga mig på nån timme igen.


Kan väl konstatera att min dygnsrytm är åt hell iaf :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0