Money in, Money out

Såja då har man hunnit med att blir lite rikare och sen lite fattigare igen.

Det började med att vi for till Sinken då och skulle börja byta däck på bilen vilket inte var det enklaste eftersom den sjunkit ner ganska mkt, Sen hade bromsarna kärvat fast under vintern så vi fick bogsera den både framåt och bakåt för att dem skulle släppa. Tillslut gick det vägen och vi kunde åka till skroten med den.. Lite synd  på skinninredningen men jag orkade inte börja plocka ur å sätta på blocket osv.. Nån på skroten får väl ta den.

Fick mina 1000 kr, Åt bullens till lunch och for hem med Troja. Sen for vi till storheden där jag hittade en platttång på rea som fick följa med hem, Ska testa den sen när jag har duschat :)

Iaf så var det ganska kul för i bilen hittade jag vartenda vartenda besiktningsprotokoll sen den var ny, Servicehäfte, Intruktionsbok och kvitton på rostskyddbehandlingar (Som inte verkar ha gjort nån nytta) haha. Nåväl det var roligt iaf att allt det fanns och tydligen har den gått hela sitt liv i Ume innan den kom hit upp 2004.. Å Nu är den påväg upp till bilhimlen.

Hursomhelst har jag hunnit övningsköra idag, Till sinken först med Mattias och sen med Mamma till Malin och därifrån till Storheden... Så lite nytta har man fan hunnit med idag och ännu är klockan inte så mkt. Det blir att ta en dusch nu och sen kanske en powernap, Det är som skönt :)


Kommentarer
Stacken

Humorns källa!

2008-07-16 @ 16:43:03
URL: http://stacken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0