Mmmmm

Vet ni vad jag just åt till Middag ?

Inte något utländskt, Inte något konstigt, Ingen gegga med 100 grejer i, Inte en massa kryddor.

Inget mindre än Köttbullar & Potatis, Och det var förbannat gott kan jag tala om. Jag njöt av varenda tugga, Ja de var det godaste jag ätit på länge.

Jag kan verkligen inte minnas sist jag åt det, Måste vara många år sen. Annars är det alltid med Spagetti eller Makkaroner. Men nu för en gångs skull med god färskpotatis och en underbar hemmagjord brunsås. Lingonsylten skippade jag för det är vidrigt med sylt i mat. Mat ska va salt ! punkt


Thank you Sweden for meatballs ;D


Kommentarer
Emma

Aah, jag åt också det idag. MUMS ! :D

2008-07-16 @ 21:32:01
tilde

åh gott. ja jag ska försöka sluta röka på riktigt :(

2008-07-16 @ 22:07:33
URL: http://etttilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0