Mip Mip

Jag har varit en latmask idag oxå, Sov till 12:20 och sen dess har jag skalat och kokat potatis, Tagit fram kött på tining, Ätit nudlar, nördat lite dator, Skurat badkar och toa.

Jag är trött och vill egentligen sova mer men då blir det jobbigt inatt när Emil somnar å jag ligger vaken och är rastlös. Men hursomhelst så ska jag göra stekt potatis åt min karl idag för när jag gjorde det åt han i helgen sa han att de var den godaste stekta potatis han någonsin ätit.. Å då ska ni veta hur svårt det är att få han att tycka om nån mat överhuvudtaget :) Mihi.. Han ska grilla kött och sen har vi cola å cheez doodles kvar från igår.. Yey :D


Jo jag drömde föresten idag att jag hade typ världens finaste skitblonda hår.. åh va fint de var :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0