Måndag Kväll

Nu har jag äntligen lyckats få en hel dag att gå, Iofs är det ganska många timmar kvar innan jag lär kunna somna men ändå.

Jag har haft ont i huvet i stort sett hela dan, Har vilat - Det hjälpte inte, Tagit Panodil - Det hjälpte inte, Tillåmed ätit kladdkaka som inte heller hjälpte. Gick ut och umgicks med Cissi nån timme och då märkte jag inte av det så mkt för vi hade så hemskt mkt att skvallra om :D.. Men när jag kom hem började det om igen.

Ringde min karl men han svarade inte.. Så jag vet inte riktigt vad jag ska roa mig med.. Snart kan man äta kvällis iaf å de är gott :) Ska dra en snokrunda på blogg.se nu iaf.



Jag och min vän Cecilia för ganska exakt ett år sen, Pajala Marknad 07.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0