Kära läsare

Nu är jag här igen, Tycker det har blivit mkt bloggande nu sen jag har kommit hem.. Måste väl ta igen det jag missat eller nåt sånt.


Jag har varit en sväng på affären och köpt isbergssallad och en Energydrink. På vägen hem gick påsen sönder och burken flög iväg å blev knölig och lite vass där man har munnen när man dricker såjag fick hälla upp den i ett glas.. Å just innan jag skulle dricka fick jag en såndär Dejavu upplevelse eller vad man kallar det.. En snabb äcklad känsla, Fick för mig att det skulle smaka äcklig grogg där i glaset.. Är ju bara då man dricker ur glas :p

Nåväl nog om det, Jag har köpt å fixat mat i onödan till imorn för Lotta ringde å sa att hon har gjort kycklingspett och sallad som vi ska äta.


Nanananana Batman !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0