Home sweet Home

Känns lite bådeoch att komma hem.. Skönt att vara hemma, Få vara ifred och inte bo i en stuga med massa folk. Skönt att komma hem från stekvärmen, från allt folk och ståhej.. Det är som i Norrlandsguld reklamen. Det är skönt att komma hem och vara sig själv för en stund. Iofs såg jag att Lulekalaset har ju kommit till stan så säkert måste man ju på det å slösa pengar å allt, Men jag vet inte än. Känner mig inte ett dugg sugen att slösa pengar på sånt skit + Att jag druckit nu Söndag, Måndag och Tisdag så nåt sug efter det finns inte riktigt heller.. Men ja man vill ju inte sitta hemma när det väl händer nåt heller så jag får se.

Sen har jag åkt flygplan för första gången i mitt liv oxå, Japp jag är en väldigt äventyrlig människa jag ;).. Nä men det gick bra och vi kraschade inte heller så jag lever.



Ingenting är nåt värt utan någon att dela det med - Själv har jag inget men med dig har jag allt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0