Hmm

Undra om Emil har glömt bort mig, kl 22:40 pratade vi med varandra och då skulle han basta åsen ringa mig.

Nu är det över 2 timmar sen och så länge bastar man väl inte ? Om jag antar att han har glömt bort mig och går och lägger mig nu kommer han ringa just när jag somnat så jag inte kan somna om sen igen. Och om jag sitter här och fortsätter vänta kanske jag gör det förgäves åsså ligger han själv och sover.

Eller så kan jag skicka ett sms och fråga om han har glömt bort mig.. Men det kan även vara lite tjatigt. Hm.. Svårt dedär. Hursomhelst måste jag ju sova snart så jag orkar göra jobbiga saker imorn.


Nu skickade jag ett sms så får vi se vad som händer,
Hursomhelst ska jag stänga av datorn och förflytta mig till sängen nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0