HejHej

Tänkte först berätta vad vi gjorde igår åsen vad som hänt idag.

Jag kom hit igår kl 19 efter att ha åkt buss med ett jobbigt fyllo som kom till mig hela tiden och dregglade å frågade vart hans glasögon var, Hans mobil, Om det fanns toa, Om jag kunde hjälpa honom upp för trappen, Om jag kunde följa medd honom å blabla. Hursomhelst var vi i garaget ett tag då å jag kollaed på när dom lyfte ur motorn åsså bytte jag faktiskt en lampa i bakljuset ;p

Sen for vi hem och åt middag, Sen såg vi film och åt cheese balls å drack pepsi. Låg å pratade länge på natten å sov sen. Var skittrött imorse men steg iaf upp å åt mat innan vi for å hämtade en ny motor.. Sen har vi bara varit här åså, Tänkte bada idag men de var inte så värst soligt  så får se imorn vad vädret säger

Vi köpte mat från grillen här åsen har vi varit i garaget men jag for hem nu för jag blev så less vara där åsså var de kallt. Emil kommer väl därifrån om en timme ungefär så jag ska umgås med datorn tills dess :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0