God Morning Sweden !

Som ni kan se är klockan alldeles strax sju och jag är redan vaken men inte bara det.. Jag har hittils hunnit

- Stiga upp och fixa frukost åt mig och Emil
- Diskat
- Sorterat tvätt

Klockan 07.00 börjar våran tvättid så det är väl vad jag ska roa mig med idag + Att det behövs dammsugas igen. Sen ska jag sova. Kan typ inte sova nå bra alls på nätterna nu för att jag drömmer så mkt stressande drömmar å inte alls kan slappna av.


Å ja måste berätta, På Hamsterpaj.net finns ett skitroligt spel som man blir helt besatt av, Hot Dog Bush heter det och det ska jag spela idag.. Hann inte klara ut det igår för det blev natt å Emil ville sova :p. Idag ska vi iaf hyra film.. The Notebook har jag bestämt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0