Fyfaan

Jag drömde nyss världens hemskaste dröm !!


Jag och Emil gick på en väg i Björsbyn för att vi skulle hem till mig i vårat gamla hus. Så ser vi en Björn komma springande mot oss.. Vi har inte en chans att komma undan så jag kastar en påse kladdkaka som björnen springer efter men den kommer ändå tillbaka och anfaller mig.. Jag tänker att nu dör jag och ropar till Emil "Om jag dör nu så vet du att jag älskar dig över allt annat" å han står bara tyst och kollar bort... å jag skriker "Men säg tillbaka då" å han ba "Ja men jag vet faktiskt inte"

Jag slåss mot björnen, slår å slår å slår in den i träd, stolpar och staket. Håller ner dens huve i ett dike med vatten och lägger den sen på ett häststaket med ström i... Björnen har förvandlats till ett gosedjur nu och jag skär upp dens mage och sliter av armar och ben. Nu är den äntligen död men det var inte de hemskaste.. Jag och Emil går hem och jag säger att vi måste prata.. Han säger att han inte älskar mig längre och att han vill göra slut då säger jag att det bara är att han gör det å åker hem. Men när han säger att han ska det å packar sina saker börjar jag skrika å gråta å blir helt förkrossad å vill bara .



Då kommer Emil och ger mig en hejdåpuss för att han ska till jobbet, Jag vaknar ur den hemska drömmen och berättar om den åt Emil som säger att vi absolut inte ska göra slut. Hujj.. Det var verkligen en hemsk dröm men dom låter ju så overkliga när man berättar om dem :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0