En lista

1)En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?" Vad svarar du? Elina

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?Vatten

3) I ditt senaste sms står det? Och jag älskar ju givetvis dig med :) puss

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på? Kommer inte ihåg

5) Om du verkligen hatade någon och fick välja deras begravningsmusik, vad skulle det vara? Vet inte, Skulle väl mest bara vara glad att personen dött.

6) Var är din pv/fv just nu? Min älskade är nere i Rättvik och roar sig.

7) Välj ett ärr på din kropp?Har ett i pannan, Som harry potter ;D

8) Vilka är dina favoritfärger? Svart

9) Vem är din mest religiösa vän? Har inga

10) Vilka i ditt liv litar du på? På Emil litar jag mest. Även Amanda och vissa i famlijen.

11) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta? Det är så svårt... Man är juså van att heta de man heter :P

12) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
Haha ja om nån bara mitt i allt sa det skulle man ju skita fullständigt i det. Men om nån man tycker om säger så blir man ju förstås glad :)

13) Hur ofta svär du? Eh.. Ofta !

14) Litar du på alla dina vänner? Nej absolut inte

15) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken? Väldigt väldigt liten chans.

16) Tror du att allt som händer har en anledning? Ja men ibland undrar man ju fan vad det ska vara för anledning isåf.

17) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande? Otrohet är = Hejdå, Oärlighet är ett jävligt stort minus.

18) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad? Haha, kan direkt komma på en men jag säger inget.

19) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast? Det viktiga är väl egentligen hur man funkar tillsammans men Omtänksam, Lättsam, Ärlig och snäll.

20) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden? Körkort !!

21) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa? Emil såklart.

22) Tror du att du skulle bli en bra förälder? Ja det tror jag verkligen !

23) Vart togs din profilbild? Här på bloggen, I min hall.

24) Ärligt, vad tänker du på just nu? Ärligt, Att jag är trött, på rättvik och emil

25) Vem känner dig bäst? Jaa.. Vem ska det vara. Amanda kanske

26) Vad är helgens planer? Tänkte skita i lk å kanske låna hem Troja.

27) Vad har du på dig just nu? Tshirt, jeans å undies

28) Har du någonsin slagit ett träd? Slagit ett träd.. Nä inte vad jag kan minnas.

29) Har du någonsin smygit ut ur huset? Nä, kanske för att inte väcka nån men inte för att jag inte har fått gå ut.

30) Aldrig sova eller aldrig äta?Aldrig sova lätt !

31) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska? Både och.

32) Finns du där för dina vänner?Ja om nån behöver mig gör jag väl det.

33) Gillar du att umgås med andra människor? Inte särskilt.. Ibland lite kortare stunder. Blir less direkt

34) Har du lätt att förlåta andra? Överlag ja, Är inte så jävla långsint.

35) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän? Inte en jävla chans i helvetet, Hellre dör jag. Korkad fråga

36) Har du tappat en av dina vänner nyligen? Njäe de har jag väl inte.. Jag är då inte ovän med nån.

37) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?Jo, på msn

38) Finns det någon du bör reda ut saker med? Nix, skönt de

39) Kommer någon ringa dig ikväll? Nä Emil har redan ringt så :)

40) Vill du ha ett förhållande just nu?Ja, Jag har världens bästa som jag hoppas ska hålla länge till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0