Early Morning

Jag har som inte riktigt haft tid att ställa om dygnet än så jag vaknar före fan varenda morron... Idag var det dags 05.55 och sen 07.09 då jag steg upp.

Åt nåt fazerbröd med creme cheese och gourmetskinka på och sen ett glas hälsofil med jorgubb,rabarber och smultronsmak. Åt Två ostmackor igår och fick inte nå ont i magen alls av dem så vi får se hur det går med filet.
Hursomhelst hade jag sjukligt ont i nacken igår och var tvungen att ta en Somadril för att överhuvudtaget kunna somna, Känner nu direkt jag satt mig vid datorn att det spänner och börjar göra ont så jag ska bara skriva klart och sen måste jag verkligen göra nåt annat.

Ska fara på banken tidigt idag nu när jag ändå är vaken och sen får jag se om Mattias hör av sig, Isåf ska vi fara och skrota KUX





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0